Platba kartou na BeardGuru.sk sa oplatí!

 Na rozdiel od dobierky je platba kartou bez poplatku.
 V okamihu prebratia tovaru u seba nemusíte mať hotovosť ani kartu.
 Úspešnosť platby sa dozvieme okamžite po zaplatení, nie je potrebné čakať na prevod peňazí.
 Je to bezpečný, pohodlný a rýchly spôsob nakupovania.

Ako je riešené zabezpečenie?

 Údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo na zabezpečenom webe Global Payments (GP)
 Všetky operácie kartou prebiehajú mimo našich systémov, prístup k Vašim citlivým kartovým údajom má len Global Payments a vaša banka.
 Prenosy dát pri platbe sú vždy šifrované protokolom HTTPS.
 Podporujeme najmodernejšie riešenie 3-D Secure, ktoré vám zaručí nadštandardnú úroveň zabezpečenia.

Informujte sa u svojej banky, či vaša karta podporuje 3-D Secure. Ak áno, budete po zadaní karty na platobnej bráne GP presmerovaný ešte na web vašej banky, kde vložíte svoje 3-D Secure heslo.

Aké karty prijímame?

Platobná brána akceptuje karty typu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Nie všetky vydávané karty majú povolené online transakcie. Pokiaľ si nie ste istí, obráťte sa na svoju banku, či vaša karta umožňuje platby online.

Ako u nás zaplatíte?

Pri vytváraní objednávky vyberte v nákupnom košíku platbu kartou online. Po dokončení objednávky príde k presmerovaniu na platobnú bránu GP, ktorá zobrazí rekapituláciu platby (suma, popis objednávky) a vyzve vás na zadanie kartových údajov:

 číslo karty (PAN),
 exspirácia karty (mesiac/rok),
 CVV2/CVC2 kód karty (tento 3-miestny kód nájdete na zadnej strane karty, väčšinou vedľa podpisového prúžka).

Po zadaní sa tie kartové údaje prenesú na pozadí do vašej banky, ktorá overí možnosť vykonania platby (skontroluje disponibilný zostatok na vašom účte, platnosť karty atď.). Pokiaľ je všetko v poriadku, GP vykoná autorizáciu transakcie a do našich systémov odošle potvrdenie o úspešnosti platby. Po autorizácii platby sa na platobnej bráne zobrazí potvrdzujúci oznam a príde k presmerovaniu späť na stránky GP. O výsledku transakcie budete informovaní tiež e-mailom.

Platba bola zamietnutá, čo ďalej?

Dôvodov na zamietnutie platby môže byť niekoľko, tu uvádzame tie najčastejšie:

 kartové údaje neboli vyplnené správne,
 karta exspirovala (skončila sa platnosť vašej karty),
 máte nedostatočný zostatok na účte,
 došlo k vyčerpanie denného limitu alebo limitu pre online platby,
 bolo nesprávne zadané 3-D Secure heslo,
 vaša karta nie je určená na online platby.

Pokiaľ si myslíte, že vaša karta aj účet sú v poriadku a transakcia bola i napriek tomu zamietnutá, skontaktujte sa s nami.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Súkromie si treba strážiť

Používame cookies, aby sme Ti umožnili čo najpohodlnejšie prehliadanie webu a vďaka analýze sa snažíme web a jeho funkcie neustále zlepšovať. 

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať